Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask tilbakemelding og hyggelig mennesker. Raskt oppgjør.
God forståelse av min beskrivelse av hendelsen og utfyllende forklaring på hva jeg videre skulle gjøre. Rask tilbakemelding på verksted og oppgjør.
God service og god oppfølging ved gjennomgang av foarsikringsdakningene. Utrolig god skadebehandling etter bilskade. Minus for lang ventetid på telefon.
En vits av en saksbehandling i min sak om Behandling av en knust telefon. Måtte levere telefonen fra meg 27.05 pga den måtte til et verksted, og siden har jeg ikke hørt noe og er uten telefon.
Svært godt fornøyd med så rask og god behandling av saken
Meget hyggelig og forståelig personale.Rask behandling.
Det er lett å få hjelp Får alltid svar på kort tid Rask oppfølging ved skade Har opplevd feil veiledning, men veileder med lengre erfaring har ringt meg opp igjen og ryddet opp i problemet. Riktig og god skolering til ny ansatte er veldig viktig. Faktura delen bør forbedres og bli som andre selskaper 12 like betalinger pr år. I dag så varierer dere og vi har opplevd at endring av pris i den mnd dere har høy pris så blir faktura stoppet i banken. Vi må kunne planlegge i forhold til faste priser pr mnd.