Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kundebehandlingen er kjempedårlig. Ingen kunnskap på saksbehandleren .Frastjålet telefon , men jeg fikk beskjed om at den ikke var stjålet , den var mistet. Det bestemte den dama jeg snakket med. Med telefonen lå det bankkort og førerkort så hadde den vært «mistet» som hun påstår hadde den vel kommet til rette. Men nei den ble stjålet
Fikk ikke igjen det jeg hadde forsikret hos dere. Synes det er veldig dårlig når jeg har forklart hvordan å vært så nøye med det jeg innhentet av priser på det jeg hadde.
Skadesak sendt torsdagskveld, ute av verden fredagsformiddag
Når en forsikrer et dyr eller ting, forventer en at oppgjøret ved skade går hurtig og korrekt. I vårt tilfelle fungerte dette utmerket.
Enkel og grei behandling. Proffe saksbehandlere, fikk klare instrukser vedrørende behandling av skaden. Storfornøyd.
Behandlet saken raskt og smidig. God dialog med saksbehandler. Tillitsfullt selskap som kan anbefales. Raskt oppgjør. Litt vanskelig å finne frem til Fremtid på DNB's nettsider.
Jeg meldte krav på nett. Klar tilbakemelding på hva forsikringen dekker. God veiledning om hvilken forsikring jeg burde bruke. Jeg fikk en kajakk stjålet fra biltak ved hjem og kunne bruke innboforsikringen. Raske tilbakemeldinger på e-post. Raskt og godt skadeoppgjør.