Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hvor skal man begynne. De sendte regningene til feil adresse slik at forsikringen ble sagt opp. Regningene kom aldri, kun inkasso. Så virker ikke efaktura, derfor får du gebyr på alle regningene. Som ikke dette er nok, så fikk vi ikke spesifisert hva vi faktisk skulle betale, om det var gebyrer eller hva det var. Vi holder enda på, og det ser ikke ut til å løse seg. Holdt på et halvt år, enda ingen løsning i sikte. Vi får bare mailen med hva de vil ha, med terminer som overlapper hverandre, uten noe rekkefølge eller noe. Umulig å ha oversikt. HOLD DERE LANGT UNNA TIL ENHVER PRIS!
Alle representanter jeg har vært i kontakt med gir meg forskjellig informasjon hver gang. Det de har til felles er at de har til gode å følge opp hva de lover. Helt utrolig dårlig.
Prøve alltid avslag først, frekk som bare det. Har alle forsikringer hos de og la inn en skade på husforsikring, blankt avslag da de mente jeg måtte benytte innbo. Jeg sa at de gjerne kunne benytte den siden jeg hadde den og hos de, da ble det stille i lang tid. Fortsatt stille.
Fikk ca 4700 utbetalt for en telefon som var 1 år gammelt, koster 7800 å kjøpe den ny i butikk per dags dato, de hadde trekt 20% for alder så demmes orginalsum på telefonen var ca 5900 eller noe, en pris de hadde satt fra sin egen nettbutikk for forsikringsoppgjør som du kan handle med forsikringspengene dine i, ikke en realistisk "butikk" pris om du skal kjøpe telefonen hos en forhandler du stoler på og som har gode service avtaler for eksempel, svindel, forsikringsprisen burde regnes ut fra Markedsverdi ikke demmes egen butikkpris... Jeg går over til IF og melder meg ut av LO, langt fra god innboforsikring, skal man miste så mye verdi om man skader noe stort i hjemmet eller har innbrudd så blir man å tape mangfoldige tusen på den når uhellet skjer...
Jeg ble skuffet når jeg fikk vite at jeg mistet bonus ved skade, selv om jeg hadde hatt full bonusopptjening i flere år. Jeg kontaktet selskapet og fikk vite at dette var et valg jeg hadde tatt når jeg tegnet forsikringen. Jeg kan med sikkerhet si at det valget hadde jeg ikke tatt, jeg viste ikke om valgalternativene en gang. Slike opplevelser gjør meg misfornøyd som kunde. Det hjelper ikke å si at min kundekontakt hadde glemt å informere om dette.
Vanskelig å få løst saken hos dem den tiden det skjer. Saksbahandler som unnlater å ta telefon fra deg selv han er tilgjengelig (på visst). Ikke seriøse. Ville anbefalt IF men litt dyrt og jeg har dem via løfavor eller aldri. Vurderer å gå til annen men gir en sjanse til. Virket litt billig samlet, men langt fra det tjeneste de lover.
Leverte inn kvitteringer 14 Aug, det er nå 26 Aug og vi venter fortsatt på oppgjøret!!! Mitt forrige forsikringsselskap tok det max 2 dager, vurderer å gå tilbake selv om jeg har Fremtind gratis gjennom arbeidsgiver. Jeg ringte og fikk svar at det er sommer, måtte bare smøre meg med tålmodighet..!!!??