Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg opplever at Fremtind ofte er raske med å svare på henvendelser og at man sjeldent må purre på saksbehandler. Når du har et friskt dyr, som sjeldent trenger mer. veterinær tilsyns enn det som kanskje anses «normalt», vil man nok oppleve forsikringsselskapet mer positivt enn når du har et dyr som viser seg å være utsatt for mye sykdom. Men det er nettopp i disse tilfellene man trenger en forsikring. Jeg hadde en hund med kronisk sykdom, og fikk da ekstrem lite hjelp fra forsikringen. Her hadde det vært bedre å spare penger selv enn å betale nesten 500kr / mnd for å ikke få noe utbytte av det. De gangene de dekket, var summen latterlig. Som for eksempel at de dekket 999kr av en regning på 4000kr.
Brukt lite reiseforsikring,heldigvis.Men godt fornøyd med alle forsikringer i Sparebank 1 og Fremtind
Stort sett rask tilbakemelding, presise svar rask behandling og evt utbetaling
Er veldig fornøyd og forsikringsoppgjøret går veldig kjapt.
Når en blir opp i årene får mange med meg problemer med å fremskaffe det som blir bedt om. Bruk av data, meiler, sende bilder og annet om en ikke får hjelp til dette. Dette kan og har medført at bl. a jeg har gitt opp å få erstatning.
Veldig effektivt system! Fikk svar med en gang jeg sendte inn skademeldingen, og alt ordnet seg raskt og enkelt.
Forståelsesfulle kundebehandlere. Rask saksgang, rask utbetaling