Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg fikk min nye telefon ødelakt, jeg valgte å bruke reiseforsikringen mem dem dekker ikke skader på telefon kun tyveri, men krever at jeg har deksel og beskyttelse. Ikke funnet regelen at det kun dekkes tyveri enda. 12 dager uten telefon, kundeservice la på når jeg klaget på lang ventetid. Fikk ikke nytt deksel selv om det ble totalskadet i ulykken. Helt forferdelig firma
Rask kundebehandling. Enkelt over nettet. Rimelig tid for å få reparert/byttet det skadede produktet
Knuste mine briller på en tur og sendte dette inn via reiseforsikring da denne skulle dekke dette (trodde jeg).. Men den gang ei!! EKSTREM tungvint system og behandling av skade på reiseforsikring. Krever at jeg som kunde skal kjøre i 4t for å få taksert skaden på brillene der glasset er knust og innfatning ødelagt (jeg skled på snø og slo ansiktet i bakken, derav skadene) + alt av kjøpskvitteringer etc som de skal ha. Første gang jeg bruker reiseforsikringen som jeg har betalt for i x-antall år i tillegg til at jeg har den beste/dyreste reiseforsikringen - så blir dette utfallet. Burde vært nok med bilde dokumentasjon, alder på ting som ble skadet og kjøpspris!! Hvem beholder ALT av kvitteringer i dag!! Dette er bare UHØRT rett å slett
Jeg fikk en vannskade, å fikk taksert skaden og utbetalt skadeoppgjøret på under 2 uker. Det kaller jeg fantastisk.
Jeg har opplevd hurtig saksbehandling når jeg har trengt hjelp av forsikring
Bare god erfaring. Ingenting å klage på. Bare fortsett i samme sporet.
Er lett å registrere sakene digitalt. Får raskt tilbakemelding. Utbetalingen kommer øyeblikkelig når saken er avgjort. Synes også forsikringspremien er svært konkurransedyktig når jeg har sammenliknet mot andre selskaper. Mye hjelp og god service når du først trenger dette. Behandlingstiden er rask, men sikkert mulig å trimme saksbehandlingen ytterligere.