Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God service og kundebehandling, vet de ikke så sjekker de opp og ringer tilbake:)
Forventet et helt annet tilbud etter skaden / havariet av telefon. Ved innlevering ble det oppgitt feil type telefon noe jeg til tross for melding til dere føler jeg det aldri ble rettet opp så jeg ga opp videre dialog med dere.
Fikk ødelagt en brille. Fra skade ble rapportert inn til oppgjør var på konto tok 3 dager. Enkel og grei innrapportering.
Rask og effektiv behandling - rask tilbakemelding. Veldig fint å bruke nettet for å registrere skade - selskapet ordnet alt for meg.
Det er første gang jeg har trengt hjelp og jeg må si at det har vært en veldig god erfaring for meg. Alt gikk fort og greit og saksbehandler var både hjelpsom og hyggelig. Tusen takk.
Rask saksbehandling, uproblematisk når man trengte forsikringen på ferie.
Fikk tilbakemelding om at innboforsikringen ikke dekker oppvaskmaskin da dette ikke regnes som innbo.