Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg opplevde at mine briller forsvant mest sannsynlig fra bilen. Det kan være en mulighet at de forsvant fra hjemmet, men saken er at de forsvant og ikke er mistet. Fremtind påstår etter min mening at jeg er da i beste fall er litt rørete eller i verste fall en svindler. som nevnt er det min oppfatning. Jeg syns det er trist at saken ble som den ble, og at de vrenger og vrir på det jeg har sakt blir litt trist. Jeg tror mye hadde vært gjort om dem tok en tlf. til meg. Det at jeg lyve for at saken skal bli til min fordel er trist, for det er slik jeg forstår Fremtind sier jeg må gjøre. Jeg er oppdratt slik at en skal forholde seg ærlig og redelig og det prøver jeg å gjøre. Så det er bare trist. Det som var bra var et raskt svar som da ble avslag. Kanskje dem var for raske. Kort om saken, jeg hadde 2 par briller i bilen, og de ble borte. Jeg trodde da at jeg hadde lagt dem inne, men fant dem ikke der heller. Det ble da anmeldt til Politiet, Politiet spør da meg om når jeg helt sikkert så brillene sist, og det var for meg helt umulig å svare på, så jeg svarte da 10/10 kl.10. Jeg håpet at jeg da hadde helt sikkert sett brillene og ikke hadde løyet for Politiet. Jeg mener jo at jeg hadde sett brillene før det. Saken er da at Fremtind sier da at jeg hadde rotet dem bort siden det var så lenge siden jeg så dem sist for det var det jeg sa til Politiet. Jeg har da prøvd å si at jeg har sett dem tidligere, men klarer ikke å gi en eksakt dato. Dessverre holder ikke det jeg sier. Jeg har da anket og anket, men tapt og tapt. Jeg har nå trukket min siste anke og lar dem vinne denne sak, men de har tapt en kunde som da også driver med dårlig reklame når vi snakker om forsikringsselskaper, som vi gjør nå. Trist fordi det er sikkert mange hyggelige personer som jobber der som da opplever dårlig reklame for deres arbeidsgiver.
Veldig enkelt å fylle ut skjema, og veldig rask behandlingstid, selv om det kan ta lengre tid. Godt å vite at det hjelper å ha forsikring.
Min erfaring relatert til informasjon og behandling, vil jeg snakke om i relevante situasjoner.
Kjap, adekvat hjelp. Jeg kommer at velge Fremtind fremover. Tusen takk for hjelpen jeg fikk når jeg virkelig trengte den!
Registreringen av skade er enkelt og greit på nettet. Raskt oppgjør. Gjorde en feil ved registreringen av skade. Ble kontaktet samme dag for å endre dette. Bra!
Fremtind Forsikring snor seg unna det meste. Alltid en hake. Om det er knust platetopp, vannlekkasje, råteskader eller knuste ruter. En ting er sikkert. Fremtind snor seg unna uansett. Styr unna.
Når du er kommet hjem og får lånt telefon/nettbrett så går det som smurt,men savner en person å diskutere detaljer med