Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
styr unna, bedre oppfølging og bedre vilkår hos andre selskap..............
Har ingenting å utsette. Er storfornøyd. Kort behandlingstid av saken, og eg følte at eg vart høyrt heile veien.
Skilter med god dekning ved uhell på innbo i reklamen for å selge forsikring, men når uhellet er ute dekkes ikke det inntruffne i det hele tatt.
Føler de ikke tror på ein. Mistet masse god viltmat. Erstatningen er en latterlig pris. Tror jeg må vurdere å gå tilbake til tidligere selskap. Er ikke noe skrøner !! Noe jeg føler etter dette 👎🏼
Søkte refusjon av flybilletter og ulike arrangementer på Torsdag kveld. Årsak var alvorlig sykdom i nær familie. Mandag formiddag uken etter var søknad om refusjon godkjent. Grei og rask saksgang.
Var så inderlig lei meg for selvforskyldt skade på bilen min. (litt for trangt parkeringshus🙈) Ble så beroliget etter samtale med forsikringselskapet på telefon. Superhyggelig saksbehandler med masse kompetanse. Terningkast 6 på hele prosessen fra a-å👍Hilsen Superfornøyd kunde.
Fikk behandlet saken min på litt, men ikke mye over normert tid. Bestillingstid på nye deler kom til å gå utover Fremtinds avtale om tidsbruk før produktet var reparert, derfor fikk jeg en fabrikkny telefon. Svært takknemlig og tilfreds med utfallet av forsikringssaken.