Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det formelle kravene er så strenge at man i praksis ikke har dekning. Forsikringen gir en Falsk tryghet.
Iphone falt i bakken. Fikk skjermskade, samt andre feil. Fikk raskt svar og telefonen ble byttet. Hele prosessen gikk raskt og uten problemer
Lett tilgjengelige. God oppfølging og råd. Raskt skadeoppgjør.
Av de gangene vi har hadt bruk for selskapet, ikke veldig mange, men bare positivt
Det var oversiktlig og enkelt å levere inn forsikringssaken/dokumenter, samt at jeg fikk en veldig rask tilbakemelding, med en forståelig og velbegrunnet redgjørelse for utfallet av behandlingen
Har aldri søkt om erstatning. Den eneste gangen jeg gjør det, får jeg opplevelsen at selskapet leter etter unnskyldning for å avslå søknaden
Stort sett vært fornøyd med Fremtind, men suste gangen tok det litt for lang tid å få løst saken. Mye frem og tilbake. Obs obs kundesenter stenger kl. 14.00