Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig og lite villig til og gi hjelp når det oppstår en skade. Tiltros at dem ska hjelpe en lo favør medlem. Dette gjelder kun bolig.
Har et inntrykk av at det er noe gjennomtrekk i forhold til fast kundebehandler. Litt uvant i forhold til det gamle forsikringselskapet jeg hadde igjennom 29 år. Der fikk jeg god hjelp
Vedig bra erfaring med all forbindelse med behandling av mine henvenelser.
Saken ble behandlet på en svært effektiv måte.Svært fornøyd.
Andre gang på kort tid. Mobil skade under 2000 kr. To i husstand med lofavør forsikring,men likevel intet å hente da skaden liksom er for liten. Mistenker avtale med mobil verksted.
bra kundeservice,rask behandlingtid på å behandle saken.
Mine vurderinger er basert på sjelden bruk av forsikringene mine. Det er imidlertid veldig viktig at opplevelsen av kontakt og oppgjør fungerer greit når uhell er ute.