Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lagde en sak om skadedyr. Fikk beskjed om å ordne med utbedrer selv, men plutselig så har skadedyr utbedrer utført oppdrag på vegne av forsikring selskap. Jeg har fått feil informasjon fra start. Men positivt at de har betalt regning og jeg kun egen andel.
Raske tilbakemelding ved spørsmål og stort sett fornøyd med svar slik jeg oppfatter avtalen.
Alt tar sykt lang , burde kunne forholdt meg til en person ikke bare blitt kastet rundt til flere ..
Veldig fornøyd med hjelpen og oppgjøret vi har hatt i forbindelse med en avlyst reise.
Arrogant behandling av kunde, brukte 2 måneder på å finne ut at telefonen var ødelagt. Krever da at kunden skal motta erstatningstelefon som ikke ønskes. Besvarer ikke kundens spørsmål, trumfer med paragrafer. Ble lurt til å betale egenandel uten at saken ble løst.
får god oppfølging og forklaring underveis. Får leiebil når det trengs
Raskt saksbehandling og god løsning for erstatning