Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gode og vennlige saksbehandlere som viser forståelse .
Nettbrett skrotet og saken avsluttet uten noen tilbakemelding om det. Virker som de har misforstått og tror at verksted har sendt det tilbake men etter å ha sjekket loggen til verksted står det tydelig at de har skrotet det og sendt mail til fremtind om det. Ser ikke ut som fremtind har fått dette med seg siden de sier på mail at jeg skal ha fått det tilbake og at jeg må ta kontakt med elkjøp om jeg ikke har fått det enda. Har hatt forholdsvis god erfaring tidligere men virker som de har tapt seg litt nå.
Rask respons og hurtig avgjørelse på skaden. Jeg klarer ikke å finne noe som kunne vært gjort annerledes. Med svaret kom også en godt forklart beskrivelse av hva man nøyaktig skulle gjøre. I mitt tilfelle var det direkte innlevering hos Eplehuset og de tok i mot gjenstanden med glede. De ordnet alt og kom ferdig fikset tilbake på 5 virkedager. Utrolig effektivt.
Skremmende hvor mye som blir lagt opp til forsikringstaker, følte ikke jeg som kunde ble ivaretatt!
Ikke fornøyd med at jeg ikke fikk dekket proppel på seilbåt 13 000 - egenandel. Opplag kunne jeg selv ta grunnet ny bunnsmøring. For båten skulle opp uansett. Har sjelden og aldri forsikringssaker. Vurderer nå forsikringsselskap gjennom fagforening. mvh Aage P.
Etter ulykken her med skaden som ble meldt inn 20mars fikk jeg renset salong og så på det som skaden var godkjent, rensingen var ikke god nok og hadde fremdeles lukt i møbler og annet inventar som gardiner tepper, klær OSV. Firma som hadde ansvar for rensing ødela en stol med tydelige striper i stoff. Det ble meldt inn til både takstmann og rensefirma uten noen form for erstatning. Skade ble meldt inn 20.03 og hadde ikke besøk av takstmann først 29.03. Fikk melding fra saksbehandler 22.04 at nevnte skade ikke ble godkjent. Da hadde jeg ventet i 4 uker uten noen form for oppfølging og hjelp i en leilighet som var nesten ubeboelig. Hadde besøk av rensefirma i ettertid for å vurdere jobb som ble utført, synes det var litt rart at samme firma som utførte rensing skulle vurdere jobben i ettertid..
I en skadesak hvor jeg så med frykt på en langtekkelig og krevende prosess for forsikringskrav ble jeg veldig positivt overrasket over hvor raskt og enkelt noe slikt kan gjøres. Hyggelig samtale pr. tlf. med en imøtekommende kundemottaker, hvor alt ble avklart uten noe om og men. Raskt oppgjør etter dette. Kan ikke tenke meg at noe slikt kan gjøres mindre smertefritt enn dette.