Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kundebehandler har god erfaring med det som blir gjort. Handler raskt lar sakene ikke ligge.
For stor egenandel. Det bør skilles mellom en bruksting som slites ved langvarig bruk og elektronikk dom ikke bør slitt av ordinært bruk.
Sendte meg feil skademelding som gjaldt ei anna sak. Klarte ikkje å kommunisere med anna forsikringselskap som hadde ansvar for skaden, å brukte mykje tid på å involvere meg til å føre denne dialogen med det andre selskapet.
Absolutt god service og hyggelig folk jeg snakket med
Eg har ikkje kommentar, for forsikring. Veldig fornøyd. Eg har aldri brukte min forsikring, men har høyrt frå kona og venner som har brukt.
Over 6 mnd på å behandle en helt ordinær forsikringssak er for dårlig. Saken er fortsatt ikke ferdigbehandlet og vi som er kunder må gjøre all oppfølging ettersom Fremtind ikke tar kontakt.
Bra oppfølging , fikk fullt oppgjør etter to dager. Ikke noe negativt å si