Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask behandlingstid, og gode på å få et billig skadeoppgjør til kunden.
En saksbehandler, som heldigvis ble skiftet ut i en bilskadesak
Bra erfaring som jeg kan gi anbefaling til andre som har smerter.
Bra skjema for utfylling. Rask tilbakemelding om igangsetting. Fin oppfølging og avslutting. Veldig fornøyd.
Imøtekommende, hjelpsomme og generelt super kundebehandling er hva jeg mener om Fremtind.
Vi er forsikret i Fremtind gjennom LO Favør. Har hatt problemer med bilmotor og varmepumpe og har fått rask og god service begge ganger.
Ba om å bli kontaktet av forsikringsselskapet tidlig i prosessen. Har ennå ikke hørt noe fra dem, og nå er saken avsluttet. Ikke første gang de er sen med tilbakemelding. Opplever at de baserer seg for mye på automatiske tjenester, og takler ikke menneskelig kontakt, om det behovet skulle oppstå. Er rask med tilbakemelding når det er i deres interesse, ellers hører man svært lite. Takstmann var flink og hyggelig, men så jobbet han i et annet firma.