Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi har tidligere hatt veldig god erfaring med reiseforsikring i det som i dag heter Fremtind. Vi har hatt behov for hjelp et par ganger og den vi har fått, har vært hyggelig, god og effektiv.
Usedvanlig lang behandlingstid, vanskelig å treffe kundebehandlere, flere timer i telefonkø. Får ikke svar på innsendte dokumenter, om dette er tilstrekkelig. Veldig fornøyd når endelig saken ble behandlet.
Fryseboksen gikk i stykker! Hvordan skaden skulle dokumenteres kom fram på nettsiden. Etter vi sendte skade meldingen inn med bilder gikk det ikke lang tid før penger var inne på kontoen. Høsten med bær og vilt kunne bare komme.
Meldte skade på nett og fikk svar nærmest umiddelbart at skaden dekkes og at det ikke var egenandel for meg. Valgte verksted ved skademelding og bestilte tid. Veldig enkelt. Ved avsluttet sak fikk jeg sms og info om når jeg ville opparbeide ny bonusfordel. Fikk all info jeg trengte uten noe ekstra kontakt med selskapet.
Forstod ikke helt hvordan jeg skulle gå frem. Trodde jeg måtte kjøpe ny telefon på Elkjøp som er dyrere enn jeg kunne fått andre steder.
Jeg ble hele tiden informert om hvor langt dere var kommet i behandlingsprosessen.
Opplevde dårlig kommunikasjon og vilje til sammarbeid. La mye av oppgavene i mine hender. Troverdigheten deres for meg, var fraværende. Krevde bekreftelser på alt, som jeg måtte skaffe fram. Virker som det er viktigst å få pengene mine, ikke hjelpe når det en gang trengs.