Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Svært svært utrolig dårlig behandlet! Ikke bærekraftig, når en for beskjed om å anmelde en sak, en anmeldelser, og før en for gitt tilbakemelding er salen avsluttet...
Rask og effektiv saksgang. Det tok litt tid før jeg leverte mobiken til reparasjon, men det var ikke noe problem. Det kunne blitt oppgitt at det er en egenandel på 2000,- kroner
Fikk hjelp øyeblikkelig. Behandlingstid var også meget bra.
Dette er en merkelig ordning. Når jeg ikke får benyttet gavekortet til nye briller mistet jeg ca en tusenlapp i erstatning. Det er ikke men c optikk her i nærheten. Det er jo nye briller jeg trenger. Oppgjøret ellers gikk raskt og smertefritt.
Vi er meget fornøyd med behandlingen vi fikk. En enestående effektiv og hyggelig rådgiver ordnet rask tilbakebetaling av 80% av ubenyttede flybilletter, pga akutt sykdom. Billettene var betalt med Mastercard Lo favør.
Flinke folk, som vet hva de gjør, regner med at jeg blir fornøyd.
Kom hjem på befaring. Gjennomgikk skade med meg som kunde. God høflig dialog. Videre kommunikasjon gikk gjennom Mail, men var også lett tilgjengelig på sms eller telefon om nødvendig. Saksbehandlingstiden gikk meget raskt.