Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det tar for lang tid fra saken er meldt inn til faktisk hjelp kommer. Vakttelefonen er helt uten kompetanse og kan ikke hjelpe. Representanten fra Recover gjorde en fenomenal jobb og etter det gikk alt som smurt. Det er rusk i maskineriet, men mellom og sluttfasen er som forventet veldig bra.
Ikke noe vanskeligheter med å få utbetalt erstatning 👍
Bra service, men tar lang tid å komme i kontakt på tlf.
Det er litt tidlig i prosessen så jeg synes det er vanskelig og svare noe konkret. Men alt i alt til nå er vi veldig fornøyd eks skjemaene og (anonymisert navn)
Det kommer an på hva det er på saken. En sak jeg nylig hadde fikk jeg veldig mye hjelp. Han saksbehandleren var veldig behjelpelig og prøvde å finne en fin løsning for min sak.
Alt bare fungerte, fra sykehus til kontakt i ettertid
6-7 forskjellige behandlere som gav oss ulike og motstridende svar, Generelt veldig dårlig kundebehandling. Skriftlige henvendelser ble ikke svart på - måtte ringe og purre.