Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har flere forsikringer i Fremtind, og når sak meldes, så er veiledning og informasjon som er gitt, elendig. Når man i tillegg ikke selv kan noe for en skade på sin reise, så velger selskapet å dekke seg bak et rigid regelverk, som MÅ tydeligvis finleses ettertrykkelig. Da man ikke er villig til å lyve i et uhell påført seg selv av andre, så får man ikke dekket skade. Jeg har umiddelbart sagt opp forsikring, og REISEFORSIKRING fra fremtind er ikke verdt papiret det er skrevet på, såfremt man da ikke velger å være kreativ.
God kundebehandling og god oppfølging.god dekning på forsikringen
Skadet en verdifull ting jeg eier sammen med noen andre, men fikk ikke erstatning fordi jeg ikke eier den alene.
Mam får raskt tilbakemelding og behandling i de sakene jeg har hatt som gjelder både reise og innbo Forsikring. .
Fra skaden ble oppdaget til utbetalingen var på kto tok det 2 uker
Har hatt skader som har utløst bruk av forsikring hos Fremtind - og de har vært ekstremt raske på å ta tak i saken, meget gode til å følge opp, tydelige og effektive i alle ledd. Effektivt oppgjør
Hva skal man med forsikring når den ikke fungerer når man dessverre trenger den!? Har nylig hatt en sak og er meget skuffet over dekning og ikke minst grunnlag og argumentasjon for oppgjør i saken. Har vært kunde i mange år og hadde intensjon om å bli da jeg er av den lojale typen som ikke bytter leverandører hele tiden, men kommer nå til å bytte selskap etter en meget dårlig erfaring. Det er stor forskjell på skadeoppgjør og hvordan selskapene behandler deg når du trenger det.