Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
god info på sms, lett å finne veihjelp, god videre oppfølging på status og hva som neste som skjer, med leiebil og videre verksted.
Meldte inn sak og det gikk ca 2 timer så var oppgjøret på plass 😁
Jeg anbefaler med fremtind forsikring, litt dyrere i forhold til måned pris men man får mye mer servise og tjenester enn andre forsikring byrå, ikke nøl flytt til fremtind
Hele prosessen fungerte knirkefritt etter boka. Overraskende kjappe! Gjenstår fortsatt litt etter arbeid på lakkbehandling og håper at det og går like fint!
Fremtind henter inn anbud fra takstmenn som vil ha oppdrag fra dem, her er det duket for å spare fremtid for utbetalinger til forsikringstakere. Kundeservice består fortrinnsvis av folk som ikke kan å ordlegge seg, og som "aldri tar feil". Blir de kritisert skriftlig på mail, så signeres ikke tilsvaret i mailen engang. Det er så til de grader useriøst. Min innbetaling til Fremtind har vært på ca 1mill de siste 15årene. Når det endelig oppstår behov, hvorav det står en regning på 40'tusen som skal dekkes. Da er det så masse unnskyldninger at de ikke engang velger å signere svaret på mail. Styr unna Fremtind så langt det lar seg gjøre. Dette selskapet kan ikke Kundeservice, og burde absolutt sendt enkelte ansatte på Norsk kurs før de ble satt til å besvare telefoner.
Enkel skademelding å fylle ut, meget rask saksbehandling + gode tilbud for å kunne få mest mulig tilbake for forsikrings utbetalingen.
Bra service, Bra ansvarlig for saken om melde skade