Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg møtte en hyggelig behandler og saken ble meget raskt behandlet.
Smidig måte å melde skaden på ved at den kunne meldes inn over telefonen. enkel og grei prosess. Stusset på at det ikke er mulig å få se hva saksbehandleren noterte. Ikke noe problem i denne saken, men misforståelser er jo en del av livet!
Saksbehandlingstid var 35 virkedager, etter disse dagene måtte vi mase om å få tilbake pengene vi hadde krav på. Vi betalte også forsikring hele tiden på ei forsikring vi ikke skulle ha mer fordi hunden vår måtte avlives.
Kundebehandlingen er kjempedårlig. Ingen kunnskap på saksbehandleren .Frastjålet telefon , men jeg fikk beskjed om at den ikke var stjålet , den var mistet. Det bestemte den dama jeg snakket med. Med telefonen lå det bankkort og førerkort så hadde den vært «mistet» som hun påstår hadde den vel kommet til rette. Men nei den ble stjålet
Fikk ikke igjen det jeg hadde forsikret hos dere. Synes det er veldig dårlig når jeg har forklart hvordan å vært så nøye med det jeg innhentet av priser på det jeg hadde.
Skadesak sendt torsdagskveld, ute av verden fredagsformiddag
Når en forsikrer et dyr eller ting, forventer en at oppgjøret ved skade går hurtig og korrekt. I vårt tilfelle fungerte dette utmerket.