Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Knuste skjermen på mobilen min. La inn saken på nett, som var veldig enkekt. Fikk mail etter noen dager, og leverte inn tlf til Elkjøp. Gikk ca 2 uker til sammen. Veldig fornøyd 👍
Prøver vri seg unna om du har en sak. Har tidligere ikke fått dekket det som egentlig bør dekkes, men orket ikke ta saken videre. Etter lang tids diskusjon. Styr unna
Har fått bra behandling de gangene jeg har vært i kontakt med dere, også de gangene vi ikke har fått noe igjen
Hei synest det å kontakte dere på telefon er Tar sykt lang tid å få Hjelp det burde ha vært mindre en 1 time vente tid
Rask og ukomplisert oppgjør- enkelt skjema å fylle ut. Hyggelig og løsningsorientert konsulent på telefonen
To måneder før vi var i mål med vannlekkasje på kjøkken, helt elendig kundebehandling på kundeservice som bare løy og aldri ringte tilbake, svarte på en av tyve epost og var bare vanskelige og kjipe. Vi slet oss helt ut på å få gehør og måtte tilslutt få hjelp av noen over kundeservicenivå. Helt sjokkert.
Rask og god behandling av avbestillingen av vår reise grunnet akutt og uventet sykdom. Meget hod service !