Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gir heller kunden mindre penger grunnet rabbaterte priser Fremtind får hos gavekort leverandører.
Fikk raskt svar og saken ble løst effektivt. Saken ble ikke betvilt og jeg ble rettferdig behandlet.
Heldigvis ikke så mange erfaringer, men godt fornøyd med oppgjøret etter haste-hjemreise fra Spania da Coronaen brøt ut. Og superhurtig behandling da vi kom heim etter et lengre utenlandsopphold og fant 2 frysere med ødelagt mat etter strømbrudd. Ordnet på dagen!
Fullstendig overlatt til en selv ved skade på hus. Brukte 1,5 år på å behandle saken og fikk avslag. Klagde på vedtaket og fikk plutselig en brøkdel av beløpet på konto uten aksept. Bare å styre unna! Har Gjensidige nå og er helt annen oppfølging rundt skader fra de.
En enkel tyverisak av elsykkel har tatt 7 måneder, og dette var en rimelig elsykkel, blitt behandlet som en løgner og har gjentatte ganger måtte purre på dem. Fått forskjellige svar hver eneste gang jeg har kontaktet dem. Vurderer sterkt å melde dette til klagenemda.
Fremtind bærer dessverre preg av å bevisst forsøke frarøve forsikringstakerens rettmessige vilkår. Beklager å si dette. Og det er skremmende med tanke på hvilket ansvar selskapet faktisk har. De forvalter bl.a. LOs forsikringspakke LO favør som har stolte tradisjoner gjennom mange år. Dette vakler nå. Har opplevd dette etter et par uhell den siste tiden og i begge tilfelle har jeg solid dokumentasjon på gjentatte feil fra Fremtind sin side. Det mest oppsiktsvekkende er når jeg har lagt dette frem for de, så tar de det ikke til etterretning, men simpelthen unngår.å svare. Dessuten manøvreringsvalg på innring er svært lite intuitivt. Og ventetiden et kapittel for seg selv.
Ordner opp raskt, og gjør det på en enkel og grei måte. Tusen takk Fremtind