Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Som i min situasjon med høy feber , var det godt å få snakke med noen som forsto , det gikk knirkefritt , tusen takk
Jeg anbefaler ikke dette selskapet. Jeg var nødt til å benytte forsikringen under en ferie i Thailand. Dag en på sykehuset gikk greit, resterende dager fikk ikke sykehuset svar, verken på mail eller telefon i fra sykehuset. Det endte selvfølgelig at jeg betalte det selv. Heldigvis er jeg ikke blakk. Fikk pengene tilbake etter jeg kom hjem, 5 uker etter. Møkka selskap.
Har heldigvis lite erfaring med forsikringssaker bare småting som har løst seg raskt.
Saken løst uten problematikk ;) Kjørte på ett rådyr, ringte politiet og viltnemda og fikk ingen bonus tap eller egenandel. Kjører du på dyr så ring!
Det er første gang jeg har brukt en reiseforsikring og siden jeg hadde all dokumentasjon klar, gikk alt kjapt.
Superrask behandling og oppgjør. Har ikke noe å bemerke negativt.
Jeg har tre ulike erfaringer med Fremtind og alle gangene er jeg møtt med god dialog og raske avklaringer. Det er hyggelig å møte et selskap som ikke driver med flisespikkeri, men som tar kundene på alvor og kommuniserer på en straight og god måte.