Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Under en allerede fortvilende situasjon opplevde jeg at deres representanter var uhøflige og lite imøtekommende da jeg kontaktet dem. Dette gjorde en vanskelig situasjon enda mer belastende.
Rask og god behandling på vår reiseforsikring. Kan anbefales på det sterkeste.
Raskt, enkelt og topp servise. Veldig enkelt å sende skademelding.
Alt for firkanta og bryr seg ikkje om fakta og kunden. Berre vi slepp og betale er parolen i dette selskap. Ser det ut for.
Leiebil sto å ventet. Bilen min ble så god som ny etter reprasjon.
Opplever å bli møtt hyggelig på tlf , og får forståelig forklaringer og svar på mine spørsmål
Ingen kommunikasjon fra forsikringsselskapet. To og en halv måned saksbehandling. De brukte takstmann som skriver rapport som om han har vært på befaring, men uten å ha vært det. Og når jeg i tillegg viser til at takstrapporten er basert på at takstmannen (som ikke har vært det) analyserer bilder som viser et annet objekt enn hva han tror og skriver, så responderer ikke selskapet på dette faktum. Bare fullstendig stillhet.