Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Traff en hyggelig dame som kunne forsikring. Det blei ordnet på få minutter og alt gikk greit. Slapp å bare forholde oss til E-post. Det var vi sitter igjen med er at kommunikasjon mellom partene er veldig bra.
Saken ble behandlet rask. Jeg har fått erstatning for forsinket bagasjen og skadet briller. Da vi må være ærlig og ta være på kvitteringer.
Jeg gikk over til Fremtind for noen år siden og er meget godt fornøyd. Vi har forsikret : hus, 2 biler, hytte, båt, reiseforsikring, elsykkelen, biltilhenger. God pris og topp service
De lokker med gode priser, men når du først er i nød er det avkortning på avkortning og alt for høye egenandeler. Bruker faktisk 1 uke per epost svar, hvor de faktisk unngår å svare på det jeg skriver. Sender meg bare videre til et klageskjema. Gutta som jobber her skulle aldri drevet kundeservice. Skal ikke navngi, men det frister. Flytter forsikringene mine så fort som mulig og kommer til å be alle bekjente styre unna og flytte sine vekk herifra. Erik B
På en tidligere skade jeg hadde ble jeg avkrevd kvittering bilder av ødelagt utstyr osv. Dette var jo noe som ikke ble prioritert å ta vare på når vi var og ble undersøkt på sykehuset etter mx velt. Måtte fint erstatte alt selv. Siste oppgjør gikk til gjengjeld knirkefritt. Her har jeg både kvittering og gjenstand tilgjengelig, men da ble det selvfølgelig ikke etterspurt. Har ellers veldig gode oppgjør hos dere i alle saker jeg har hatt bortsett fra den som er beskrevet ovenfor.
Fornøyd med erstatning for innhold i ødelagt fryseskap, men ikke fornøyd med 0 erstatning for skapet !
Proffesjonelt jobb, god service, raske og effektive. Slt i alt veldig god service.