Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Oppjørskonslulent bør være mer nøyaktig i informasjonen han gir. Det er viktig at forbrukere får riktig informasjon.
Generelt godt fornøyd, men ikke i denne saken. Reparasjon/ikke erstatning av iPhone burde vært informert til forsikringstaker, telefonen var helt død, hadde vært i vann. Kjøpte ny, var ikke klar over at den ble erstattet med en brukt. Sitter igjen med to telefoner og ne utgift på5800,- kr helt unødvendig.
Min grundige forklaring av hendelsesforløpet gjorde saken verre for meg. Min banks vurdering av troverdigheten av pengeoverførselen var helt feil.
Fremtind Forsikring er best! Meget profesjonelle, dedikerte, hyggelige og svært serviceinnstilte medarbeidere. Dere er best i klassen. Gratulerer så mye..!!!
God erfaring, kommer aldri til å bytte. Veldig bra og få en kontaktperson når det meldes om skade
Kundevennlig selskap. Hyggelig , rask, pålitelig kan stole på 9
Den første saksbehandleren fremsto meget arrogant og lite forståelsesfull. Dette var overraskende for med da jeg har gode erfaringer fra tidligere saker og saksbehandlere. Ny saksbehandler tok tak i saken og da ordnet det seg. Deretter gikk alt på skinner.