Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er svært fornøyd med servicene jeg har fått Det er rask og enkelt å melde skade og jeg opplever rask tilbakemelding.
Rask behandlingstid og utbetaling av skadeoppgjøret.
Bra samtale med en blid å hyggelig dame😊 Raskt å bra oppgjør for knust tlf.
Et firma som ikke gidder å ringe deg for å avklare hvordan en skade har oppstått, det er bare å gå rett til avslag. Hadde gjensidige tidligere og det var aldri ett problem med noe. Dem ringte ihvertfall hvis de var i tvil
Ikke noe om og men. Jeg meldte inn skade, beskrev behov for leiebil. Der tok den tid det tar fra du leggerpå til kundebehandler går gjort sine ting til jeg fikk en leiebil. Rundt regna en liten time. Man skal huskepå at også (Avis i dette tilfellet) skal klargjøre bil (corona greien)!!!
Veldig god informasjon og vennlig kund behandling veldig bra
dårlig kundebehandlere ingen dem bare ser på overskriften på skademeldinger og avslår med engang ingen kontakt med forsikrings taker viss dem trenger mer informasjon om HVA som har hent med den skadede tingen Å RINGE DEM er som å vente på at malingen tørker aldri nåen som tar telefonen