Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Antar lekkasje i forbindelse med vvb er en "tradisjonell" sak og dere har rimelig oppdaterte rutiner for å saksbehandle dette. Saken er enda ikke ferdig utbetalt etter 4 måneder. Utallige telefoner til dere for progress og ferdigstillelse der dere lover at nå skal den prioriteres etterleves ikke. Total mangel på koordinering, total mangel på folk som tar telefon som kan ta beslutning, total mangel på oppdatering underveis.... Good luck in the future med å holde på kunder med slik kundebehandling. Hilsen LO Favør total kunde, men snart over i annet selskap for dette aktuelt å oppleve en gang til. Adjø!
Ryddig og hurtig behandling. Aldri blitt utsatt for mistenksomhet.
Leverte skademelding via nett, skannet skadeskjemaet og så ordnet dere resten. Veldig fornøyd også med tilbakemeldinger underveis.
Knall bra forsikring,rask behandling, god verdivurdering og rask utbetaling ved skade.
Raske oppgjør i de fleste tilfeller. Kun en gang har det vært litt trøblete.
Er veldig fornøyd de gangene jeg har vert i kontakt med Fremtind Rask og god service
Alt for dårlig håndtering av skademeldinger, blir avspist med altfor lite oppgjør, kommer til å melde meg ut av handel og kontor pga elendig forsikring rett og slett.