Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det virket som selskapet kun ønsket å få kontakt via digital plattform. Sikkert effektivt, men svært lite kundevennlig. Savet skade avdelingen i SB1, hvor service ovenfor oss som LO medlemmer var særdeles god-
Er fersk kunde foreløpig, men gjorde en grundig kartlegging av fem forskjellige selskaper via en rekke samtaler og mailkorrespondanse. Fremtind overbeviste i høyere grad ved å gi de mest nødvendige dekningene etter mine preferanser, samt meget konkurransedyktige på pris. Andre selskaper er muligens noen 100 lapper billigere i året på enkelte forsikringer, men mottakelsen fra fremtind fremsto som mest troverdig og profesjonelle.
Jeg synes at det er leit at det kan gi reduksjon i utbetalingen,eller at utbetalingen kan bortfalle helt dersom man er ærlig om hva som har skjedd ,og hvordan ting har skjedd.
Veldig imøtekommende og proffe i sitt arbeid. Flinke å forklare
Vær ærlig med hva som har skjedd: Ha evt bilder, dato, hvor det har skjedd evt adresser gatenavn osv klart når du tar kontakt.
Søkte om å få refundert for en reise som ikke lot seg gjennomføre pga korona. Etter 2 dager var saken ferdig og pengene på vei til konto
Rask behandling av skade med boligforsikring. Fornøyd med å ha fått med å ha fått medhold i klagesak reiseforsikring.