Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Godt fornøyd , rask behandling ,hyggelige mennesker å prate med
dårlig kunde forhold og ikke følge det som avtalt. Vi har meldt skade til dere og vente langt kø på tlf ikke nok kunde forhold /kundeservice Vi ønsker befaring av skaden og dere nekter da må vi selv ordne alt . Hva er forsikring sin ansvar /rutiner for skaden som skal skje en uhell ?
Jeg er veldig fornøyd med att jeg fikk fort svar og konkret svar på att jeg fikk hjelp og att jeg kunne begynne å skaffe hjelp for å få orden på vannet igjen! Jeg og naboen skaffet graver, rørlegger, elektriker og fikk anlegget oppgradert så det nå skal holde i mange år! Jeg sendte inn fakturaer til fremtind forsikring og pengene ( min del) kom på konto fortløpende! Er veldig fornøyd med servicen jeg fikk! Tusen takk! Mvh Karin.
Synes forsikringen er ok, kunne gjerne fått noe mer utbetalt. Synes systemet med å holde pengene, å oppfordre til handel er skremmende. 👎
Hyggelige folk, også de som utførte arbeidet i vårt hjem.
Opplevde en rask, enkel og positiv behandling. Behandlingen virket rettferdig i vårt tilfelle.
Takk for dere også dere svarer raskere og løse denne saken