Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Betaler 1000kr i mnd for å få hjelp hvis det skjer noe, en bil krasjer i min bil som står parkert, siden ingen så dette unntatt meg som satt i bilen er det ingenting dere kunne gjøre og jeg endte opp med å betale alt selv, styr unna disse.
Negativ innstilling fra første ord på telefon. Personen prøvde stadig å argumentere og vri på ordene jeg brukte til å bety noe verre og annet enn det som ble sagt. Har ikke motatt melding om saksbehandlingen. Saken er merket "Avsluttet"
alt gikk som smurt, ingen problemer, flink saksbehandler
Effektiv saksbehandling, kort responstid. Føler meg i stort svært godt ivaretatt. Det er detaljer som kan bli bedre, særlig mot nyansene i egen sak. Om man er flittig og følger opp om tid til det, er kundebehandlerne svært imøtekommende.
Hurtig og god behandling av personalet. Anbefales til andre.
Fikk hurtig svar og oppgjør. Jeg syns de håndterte saken på en fin måte.
Lang ventetid oppgjør lite hjelp ang reiseforsikring bare negativt opplevelse