Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter skade på meg selv og brillene mine, var jeg litt ute av stand til å sende skademeldingsskjema. Det fikk jeg god hjelp til av en hyggelig saksbehandler. De fulgte opp, med sms, e-post og telefon. Pengene på konto 2 dager etter at jeg fikk sagt fra om hva dette kostet meg.
Har vært tilknyttet dette selskapet og forløperne, har alltid vært fornøyd med behandlingen i skadesaker. Den siste saken forsterker det positive inntrykket av Fremtind.
Aldri velg dette selskapet her. De er hyggelige før du signerer med dem. Med engang du får en skadesak så er de helt håpløse
Ingenting å klage på. Lett å melde skadesak, og gjennomslag uten problem. Det er da man får vite om forsikringa er brukanes
Føler meg trygg når jeg kan gå i banken å få hjelp.
Her var det utrolig kjapp tilbakemelding, innen 15t var alt på stell. Bilen var på verksted, leiebil var i boks og alle papirer var ordnet. Vi er imponert.
Fremtind er et godt forsikrings selskap på alle måter. Lette å snakke med og har god forståelse for fremlagte saker.