Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har allerede beskrevet hva jeg synes.Man bør utbetale hel beløpet når man man ikke ønsker gavekort.
Vi hadde et uhell som medførte skade på innbo. Vi ble fulgt opp på beste måte av Fremtind. Fantastisk hjelp fra samtlige vi hadde kontakt med i selskapet.
Brudd på rør,enkel sak,trodde vi. De ville aldri svare oss på noen ting. Vi fikk ikke utbetalt det vi skulle -de hadde trekt 2 egenandeler fra summen på samme jobb!!! Der mistet de oss!
Profesjonelle og serviceinnstilt. Fremtind må være den rakeste oppgjørsbedriften i markedet! Veldig fornøyd👍
Saken min løste seg veldig fort når jeg fikk snakke med rette saksbehandler i saken min. Tok en liten stund å få kontakt med saksbehandler når jeg ringte kundesenteret men alt i alt så er jeg veldig fornøyd.
Ok nettside. Forståelig og fin kunde behandling. Positiv behandling.
Dyktige kundebehandlere,har alltid blitt svært godt mottatt.