Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er lett og forholde seg til. Eneste som er synd er at Elkjøp rotet bort telefonen min, men det er jo ikke Fremtind sin skyld.
Bare en liten telefomsamtale og alt var ordnet. Fikk et saksnummer og verlstedet ordnet resten med forsikringsselskapet. Altså ingen broblemer.
Sender inn dokumentasjon som er viktig for meg både på nettsiden og på mail. Det er ikke alt som kommer igjennom. Det er jeg som må ringe og spørre om det er kommet. Det er ingen oppfølging av kunder. Skal de ha penger av oss må det skje raskt, men ikke omvendt.
Det gikk fort og bli ferdig med skadeoppgkør.om enn ikke eni i alt.
Suverene folk som jobber her og så fort og raskt en fikk hjelp og utbetaling av forsikringssummen. Kan ikke rose dem nok.
Bruker veldig lang tid på å behandle saken, og vi må etterspørre om saken mange ganger. Vi måtte også etterspørre å få flyttet bil til der vi bor så vi fikk se den og dens tilstand. Hvis ikke hadde de kanskje fikset bilen der den var. Takstmann fra nærmiljø var svært hyggelig å behjelpelig. Forsikringssaken angående smykker, etc startet 4 desember, og den er enda ikke ferdig.
Registrerte skaden via mobil. Rask tilbakemelding fra selskapet og kjapp kontakt fra leiebil selskapet.