Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Behandlingen av skademeldingen ble behandlet svært rask og ubyråkratisk. I den kjedelige situasjon som en bilskade utgjør er det en enorm lettelse å ha med saksbehandlere å gjøre som handler rask og effektiv finner løsninger som reduserer belastningen for meg som berørt part til et minimum.
Fikk et saksnummer med en gang saken ble meldt inn, saken løst i rekordfart uten utlegg for oss👍👏
Jeg har hatt god opplevelse med min forsikring.Når ringe de hører på meg og ville hjelpe fort som de kan
Min opplevelse som kunde i et par saker, er veldig god. Raske svar er det viktigste😊
Bruker lang tid, gir svært lite informasjon underveis, vanskelig å kontakte. Velger andre løsninger på problemet enn det som er beskrevet i forsikringen.
Avbestilte feriereise grunnet restriksjoner fra myndighetene. Ferielandet var «grønt» når ferien ble kjøpt, men ble rød en uke før avgang, derfor ble reisen avbestilt. Forsikringsselskapet sendte meg en generalisert tilbakemelding på e-post, en ulogisk forklaring på hvorfor vi ikke fikk refundering. To andre familier, med andre forsikringsselskap, fikk utbetalt sine utlegg samme dag som saken ble meldt!
Alle ledd i denne saken ble håndtert på en suveren måte. Leiebil var over forventning.