Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De lokker med gode priser, men når du først er i nød er det avkortning på avkortning og alt for høye egenandeler. Bruker faktisk 1 uke per epost svar, hvor de faktisk unngår å svare på det jeg skriver. Sender meg bare videre til et klageskjema. Gutta som jobber her skulle aldri drevet kundeservice. Skal ikke navngi, men det frister. Flytter forsikringene mine så fort som mulig og kommer til å be alle bekjente styre unna og flytte sine vekk herifra. Erik B
På en tidligere skade jeg hadde ble jeg avkrevd kvittering bilder av ødelagt utstyr osv. Dette var jo noe som ikke ble prioritert å ta vare på når vi var og ble undersøkt på sykehuset etter mx velt. Måtte fint erstatte alt selv. Siste oppgjør gikk til gjengjeld knirkefritt. Her har jeg både kvittering og gjenstand tilgjengelig, men da ble det selvfølgelig ikke etterspurt. Har ellers veldig gode oppgjør hos dere i alle saker jeg har hatt bortsett fra den som er beskrevet ovenfor.
Fornøyd med erstatning for innhold i ødelagt fryseskap, men ikke fornøyd med 0 erstatning for skapet !
Proffesjonelt jobb, god service, raske og effektive. Slt i alt veldig god service.
Tyveri av solbryler min ble løst og veileder dere hjalp meg masse om saken
Vi opplevde en større lekkasje fra badet og ned i i gangen. Dette har vi fått lite hjelp med, og erstatningen vi får fra Fremtind dekker overhodet ikke skadene som har oppstått - ikke en gang de sekundære skadene so. oppstod under saneringen. Den opprinnelige feilen var ikke mulig for oss å vite om eller forhindre. Vi trodde det var slike ting vi var forsikret mot! Vi har i tillegg hatt ulike saksbehandlere hele veien og treg saksgang. Dette er SVÆRT urovekkende for oss som forbrukere.
Det gikk under 24 timer fra jeg la inn saken til oppgjøret kom på mail med forskjellige muligheter til å bruke på gavekort.