Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meldt inn tyveri av mobiltelefon på reise. Saksbehandler hos Fremtind Forsikring hadde en veldig forståelsesfull tilnærming til mitt problem, og ordnet erstatning raskt. Veldig fornøyd med utfallet på en ellers trist affære.
Alt gikk ryddig og kjapt for seg. MEN: er avhengig av trekk på alle fire hjul, så noe misfornøyd med å måtte betale ekstra for å få en firhjulstrekker. Skadet bil er en AWD, men de hadde ikke "rett" strørrelse på bil (ift. min forsikring) med AWD, så da måtte vi ett hakk opp, og derfor ekstra daglig kostnad for oss.
Utrolig gode på å gi tilbakemelding. Sømløs og rask behandling
Saksbehandler svarer ikke på tlf og gir udetaljerte svar på mail. Ny saksbehandler hver gang jeg ringer, må følgelig gjennomgå saken på nytt. Får følelsen av at dette er en strategi for å "slite ut" kunden. Lettere å bortforklare "misforståelser" når det er flere saksbehandlere. Et tips: sjekk om din forsikring omfatter juridisk bistand i konkrete sak. Dersom du har denne dekningen så overlat saken til advokat straks du ser at det oppstår "problemer".
Den beste forsikringen på markedet.Meget gode forsikringspriser problemfri og rask kundeservice.
Gunstige forsikring som har ukomplisert skadeoppgjør
Formulerte meg feil og huker av i feil boks på skjema. Derfor ngen hjelp å få.