Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Når du er kommet hjem og får lånt telefon/nettbrett så går det som smurt,men savner en person å diskutere detaljer med
Styre unna! Verste selskapet som er! Mener på at eg har banket opp meg selv og stjelt lommebok mim
Saken ble håndtert på en firkantet og belærende måte. Dette er faktisk den værste kundebehandlingen jeg har vært utsatt for
jeg mistet min mann på gran canaria,i oktober,Og fikk god hjelp av dere.Tusen takk for alt dere gjorde for meg og mine barn,Ordnet flybiletter så dem fikk kommet hit til gc,og bedre asistansje skal du lete lenge etter,Kommer ikke til og skifte forsikrings selskap.Dere er helt suverene.Tusen takk
styr unna, bedre oppfølging og bedre vilkår hos andre selskap..............
Har ingenting å utsette. Er storfornøyd. Kort behandlingstid av saken, og eg følte at eg vart høyrt heile veien.
Skilter med god dekning ved uhell på innbo i reklamen for å selge forsikring, men når uhellet er ute dekkes ikke det inntruffne i det hele tatt.