Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dere svarer raskt og løser saken raskt. Det er lett å svare på skjemaet man sender inn.
Fått veldig god og rask hjelp når vi har hatt behov for det.
Godt fornøyd. Har heldigvis ikke hatt mye bruk for å bruke forsikringene. Men når jeg har måttet bruke den så har det løst seg på en tilfredsstillende måte.
Raskt behandling med henvisning til aktuelle verksteder i mitt distrikt.
Fremtid forsikring er et selskap med dyktige medarbeidere. De er faglig kvalifisert og gir rask saksbehandling. Brukerstyrt; effektivt; lett tilgjengelig og informativt.
Tungvint å melde fra når det var kansellering av fly.
Lang saksbehandlingstid og mellom 1 og 2 timer i telefonkø for å komme i kontakt med selskapet. Feil fremstilling av saken når endelig beslutning kommer over en måned etter. Etter klage får en ikke svar. Når du ringer så svarer en telefonsvarer at de ringer tilbake uten at du mister din plass i køen. De ringer ikke tilbake så du må vente på din plass som er 34 i køen i 2 timer. Virker svært useriøst og ikke interesert i å beholde kundene sine.