Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Selskapet sender en ukvalifisert takstmann til skadestedet. Er det for at en lettvindt skal komme seg unna erstatningsansvar i saken???
Ingen problem med oppgjør og god kundebehandling .
Gode skjemaer på nett til utfylling av saker. Noe lang behandlingstid.
Vart møtt med velvilje frå første henvendelse og veldig nøgd med resultatet. Flinke folk!!👍🏻
Utrolig lang saksbehandlingstid. Saksbehandler som ikke setter seg inn i saken. Dårlig kommunikasjon og ansvarsfraskrivelse. Oppleves uproffe og med lite erfaring. Helst kjappe løsninger og ikke kunnskapsbasert.
Rask og enkel skadebehandling. Konkurransedyktige på pris
Tungvint å melde skaden. Lang behandlingstid. Blir oppfordret til å ikke prøve å ta direkte kontakt. Fikk heller ikke direkte kontakt etter behandling...