Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hyggelige kundebehandlere Rask behandling raskt oppgjør
Etter å ha sendt inn informasjon på nettsidene ble jeg kontaktet av saksbehandler som bad om utfyllende informasjon og forklarte hvorfor det var behov for dette. Saken ble behandlet i løpet av kort tid, og jeg fikk en personlig henvendelse om hva som ble resultatet og en tydelig begrunnelse på bakgrunnen for konklusjonen.
Skuffet over servicen. Etter utskriving fra sykehuset og til jeg var hjemme. Måtte jeg betale alt av mat selv, det gjaldt også på flystrekkningene.
Fantastisk rask og god service. Rydding og oversiktlig.
Pådro meg matforgiftning i Marokko. Tok etter hvert e-postkontakt med forsikringsselskapet en sen kveld. Da jeg våknet, lå det allerede svar der. Jeg skulle bare henvende meg på angitt sykehus - rent, pent og vestlig - der de nå ventet meg. Ble undersøkt, fikk antibiotika, og ble bra, så jeg kunne reise de tre timene til flyplass og videre hjem til planlagt tid, uten å risikere noen fadese. Jeg ble ikke bedt om penger en eneste gang. Veldig fornøyd.
Rask og fin kundebehandling og utbetalingen kom veldig raskt, alt i alt meget fornøyd.
Alt for høy egenandel. Har ikke fått erstatning på stjålet sykkel. Veldig missfornøyd.