Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har toppkasko på min hybrid SUV og fikk motorhavari. Fordi havariet skyldes feil på høyvoltskabel til hybridbatteriet ble ikke rep. dekket. Man spør seg selv hva man egentlig betaler for. Kommunikasjonen fra Fremtind kom i form av en kort epost med sur undertone. Styr unna etter min mening, spesielt hvis du ser etter bilforsikring til hybrid eller elbil.
Vi fikk veldig god og rask hjelp da min mann mistet høreapparatet. Tusend hjertelig takk😊
Følger opp og tar ansvar. De svarer og hjelper til når vi spør.
Det virket som selskapet kun ønsket å få kontakt via digital plattform. Sikkert effektivt, men svært lite kundevennlig. Savet skade avdelingen i SB1, hvor service ovenfor oss som LO medlemmer var særdeles god-
Er fersk kunde foreløpig, men gjorde en grundig kartlegging av fem forskjellige selskaper via en rekke samtaler og mailkorrespondanse. Fremtind overbeviste i høyere grad ved å gi de mest nødvendige dekningene etter mine preferanser, samt meget konkurransedyktige på pris. Andre selskaper er muligens noen 100 lapper billigere i året på enkelte forsikringer, men mottakelsen fra fremtind fremsto som mest troverdig og profesjonelle.
Jeg synes at det er leit at det kan gi reduksjon i utbetalingen,eller at utbetalingen kan bortfalle helt dersom man er ærlig om hva som har skjedd ,og hvordan ting har skjedd.
Veldig imøtekommende og proffe i sitt arbeid. Flinke å forklare