Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er så av dette, det er ansvarsfraskrivelse når innboforsikringen sier at gjenstanden dekkes av husforsikringen og husforsikringen sier den dekkes av innbo. Kommer altså ingen vei. Jaja, fint å betale hver måned i dyre dommer, men når ulykka først er der, da er det lite hjelp å få. Og jeg stakkar må stå for alt av snakking hit og dit, alt mulig dilldall, papirer og drit, kunne ikke husforsikringen og innboforsikringen krangle seg i mellom isteden for at jeg må være mellommann? Pluss at på hvitevarer og elektronikk er det så mange unntak og spesifikasjoner at det er nesten bare å glemme å få noe ut av det. Det er nesten så du må ringe banken før du ringer reparatør/bestiller nytt eller gjør noe som helst, ja, og da står du fort uten vaskemaskin i flere dager før saken er løst liksom.
Knuste skjermen på mobilen min. La inn saken på nett, som var veldig enkekt. Fikk mail etter noen dager, og leverte inn tlf til Elkjøp. Gikk ca 2 uker til sammen. Veldig fornøyd 👍
Prøver vri seg unna om du har en sak. Har tidligere ikke fått dekket det som egentlig bør dekkes, men orket ikke ta saken videre. Etter lang tids diskusjon. Styr unna
Har fått bra behandling de gangene jeg har vært i kontakt med dere, også de gangene vi ikke har fått noe igjen
Hei synest det å kontakte dere på telefon er Tar sykt lang tid å få Hjelp det burde ha vært mindre en 1 time vente tid
Rask og ukomplisert oppgjør- enkelt skjema å fylle ut. Hyggelig og løsningsorientert konsulent på telefonen
To måneder før vi var i mål med vannlekkasje på kjøkken, helt elendig kundebehandling på kundeservice som bare løy og aldri ringte tilbake, svarte på en av tyve epost og var bare vanskelige og kjipe. Vi slet oss helt ut på å få gehør og måtte tilslutt få hjelp av noen over kundeservicenivå. Helt sjokkert.