Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kan anbefales på det sterkeste. Føles godt ivaretatt.
Etter uværet «Hans» måtte vi ha hjelp av Fremtind. Ble møtt med forståelse og god kunnskap. Vår sak ble løst på en god måte.
Liker denne forsikringen godt, det går fort og er enkelt!
Grunnløse vurderinger som ikke danner grunnlag i faktum. Viser ingen forståelse
Hadde innbrudd i leiligheten og fikk relativ rask behandling av skadesaken. Måtte melde inn alt tapt, og finne så mange kvitteringer som mulig - og de viste forståelse for at ikke alle gjenstander lar seg dokumentere. Men her slutter det positive. Fremtind samarbeider med Scalepoint for å kjøre oppgjøret. Scalepoint har en portal med avtaler hos forskjellige kjeder, Jack&Jones, Zalando, Gullfunn, Power, Elkjøp og mange fler. Avtalene varierer fra 5% hos noen opp mot 25%. Dette legges frem som en bonus, at du kan kjøpe gavekort hos disse avtalepartnerene, men i realiteten får du avkorting om du velger kontant oppgjør. Eksempel: du melder inn en gjenstand med gjenkjøpsverdi 1000,-. Da får du tilbud om verdi 1000,- i gavekort hos Zalando, men om du vil ha pengene i kontant får du bare 800,- - fordi de har avtale med Zalando på 20% rabatt. Dette gjør de på nesten alle gjenstander. og vipps blir det totale oppgjøret fort redusert med flere ti tusener av kroner. VELDIG surt! Det er ikke en måte å få fornøyde kunder på. De viser også liten forståelse for at du er uenig. Jeg oppga en 9 år gammel helt plain dress fra dressmann, men nyprisverdi 3000,-. Denne var fullt brukbar og i bruk den dag i dag, men de mente pga. alder at verdien skulle reduseres med 80%. I tillegg fikk jeg tilbud om gavekort på Jack&Jones. Kontantverdi til slutt: 460,- .. helt ubegripelig. Jeg klagde og sa at tilstanden til dressen fortsatt var veldig bra, og at det skjønnsmessig ikke bør reduseres så mye som 80% på en dress, men til ingen nytte. Og bruk av gavekort er et herk. Du bestemmer selv om du vil ha gavekort og hvor mye beløpet skal være. Men står du på Power en ettermiddag og skal kjøpe deg TV, må du bestille gavekort, som kommer neste arbeidsdag, for deretter å dra tilbake å benytte det. Helt forferdelig tungvindt og styrete med de gavekortene. Nå er jeg lykkelig kunde hos et annet selskap og vender nok aldri tilbake til Fremtind.
Vår skade skjedde utenom Fremtinds kontortid. Da var det komplett umulig å få kontakt med et levende vesen i Fremtind.
Har hatt noen skadesaker og har fått god og rask hjelp hver gang. Jeg er veldig fornøyd. Det er også veldig enkelt og tegne ny forsikring og avslutte forsikringer. Alltid god hjelp å få. Anbefales!