Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alt blir ordnet på en utmerket måte.vi bare ringte , så ordnet forsikringpersonalet alt.
Grei saksbehandling og god oppfølging. Har ikkje noe å klage på.
Fra vi fylte ut skadeskjema og sendte det inn tok det i vår sak kun 15 min til svar forelå! Oppgjør ble mottatt etter 2 dager. Vi er imponert👏👏
konkuranseriktige priser og rask behandling. Men som nevnt tidlegare har jeg liten sans for at blir trukket bonus etter mange år uten skade
Kjapp og god behandling, og alt ble ordnet fort og greit
Den ubegrensa dyreforsikringen må være høyere en det er nå
Bruker lang tid på å svare og alt er veldig vanskelig. Fikk ødelagt stekeovn etter lynnedslag og det tok flere dager mellom hvert svar under kommunikasjon med Fremtind. Bevisbyrden lå hos meg som forbruker og de krevde servicerapport som måtte konkludere med at lynnedslag var grunnen. Dette ville gi meg en merkostnad på service, samt tapt arbeidsfortjeneste. Service var dyrt og det var et par uker ventetid, så dette ble det håpløst. Jeg valgte å kjøpte meg ny ovn istedet, da jeg ikke kunne vente lenger. Dette er 2 gang på 7 år jeg forsøkte å benytte forsikringen på beviselige og åpenbare skadet uten å få noe nytte av den. Har venner med andre selskaper hvor ting er i orden og på plass etter et par dager uten mye styr. Kjøleskapet til min venninne gikk istykker etter lynnedslag, hun hadde nytt etter 2 dager med annet selskap. Anbefaler absolutt ikke Fremtind!