Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
For det første behandler de kundene sine uten forståelse og respekt. Hører ikke på spørsmålene som stilles og svarer bare det de har blitt lært å svare. Jeg ble frastjålet en mobil som var 4år gammel da trakk de fra 80% aldersfradrag som er helt grei da mobilen var gammel. Problemet er at de trekker 80% av dagens pris for mobilen og ikke det jeg betalte for den når den var ny. Noen som resulterer i at de mener jeg skal kunne få en like god mobil som jeg ble frastjålet til under 1000kr. Denne praksisen er ikke opplyst om i forsikringsvilkårene og derfor driver dermed lureri. Hold dere unna disse tyvene!!
Har desverre måttet bruke forsikringen flere ganger. Hver eneste gang er det enkelt og fort gjort. Kommer aldri til å velge noen annen forsikring.
Enkel online innmelding av skade. Rask behandling av saken.
Jeg fikk etter mye krangling reparert skaden på bilen på verksted. Selskapet ønsket å reparere delene til tross for at verkstedet mente det kunne medføre brann og risiko for at delene igjen ble defekte etter kort tid. Etter over 14 dager med krangling og en usaklig saksbehandler fikk jeg byttet delene. Selskapet truet meg med regress i saken om delene viste seg i ettertid å kunne repareres. Jeg opplevde takstmann som usaklig og måtte bruke mye tid på å følge opp og til slutt klage til avdelingsleder før saken løste seg. Dette var min første skade på bil hos selskapet og jeg håper aldri jeg har behov for å bruke forsikringen min igjen.
God info og svar omgående på spørsmål!! Saksbehandler var meget behjelpelig og ga meg trygghet på svarene på mine spørsmål.
I alle mine skadesaker hos Fremtid har selskapet vært meget imøtekommende og effektive i behandlingen. Sterkt anbefalt!
Lett å få kontakt.Fint å kunne få veiledning via Sparebank 1.