Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Frekk saksbehandler, svært lite hjelpsomme. Det værste forsikringsselskapet jeg har vært borti. Styr unna. Kunden har aldri rett. Alle avtaler med håndverkerne, blir forslag. De kommer ikke, og kommer de stikker de vekk så snart du snur ryggen til. Respekt for andres eiendom eksisterer ikke. Det må påregnes endel måneder ekstra i forhold til fremdriftsplanen. Rengjøring eksisterer ikke, og møbler og løsøre blir levert tilbake øverst på gulvet. Du som kunde må flytte reoler og montere tilbake møbler. Har de demontert Ikea møbler, fås de tilbake i deler. Gidder ikke å sette dette sammen, så liker du mye stress og bli behandlet som en dritt, gå for fremtind. Ærlig talt, styr for guds skyld unna.
Veldig fornøyd. Å du har pengene på konto fort, Veldig god hjelp,
Når skade skal meldes inn, vet jeg ikke om dere dekker skaden, jeg vet heller ikke pris på det som er skadet. Automatikken forvirrer meg. Ønske å melde inn en skade med forklaring på hva som er skadet, etter det kontakt med en saksbehandler som kan veilede videre i prosessen
Behandlingen tar for lang tid ,og skaden omfang blir ikke bestandig vurdert riktig .Og dermed blir det unødvendig mange diskusjoner. før å komme fram til et resultat.
Får dekket sykkelen hvis den står stille, men ikke når man bruker det og faller 🙈
Svært misfornøyd med dette forsikringsselskapet og banken DnB som har formidlet disse forsikringene. Vi byttet forsikringsselskap da banken tok på seg oppdraget å sjekke forsikringsvilkårene for oss og sa det var helt likt. Nei, det er ikke likt, If super har mye bedre dekning enn Fremtind. Bytter tilbake til If.
Lang og rotet prosess på tlf med vanskelige tastevalg. Negativ og avvisende