Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Som medlem i LO favør hadde jeg mye bedre opplevelse av forsikringen før den ble byttet fra Sprebank1 til Fremtind, dårligere betingelser, vesentlig tregere og mer tungvint.
Bra service underveis, litt lang tid å vente på oppgjør.
FF refunderte hele beløpet for min flyreise, men først etter 5 måneder og sterkt påtrykk fra min side. Min forventning til et forsikringsselskap er at de straks refunderer kunden, for selv å gå til regresskrav mot flyselskapet. Det er flyselskapene som holder tilbake, men den saken eier forsikringsselskapet.
Enkel registrering av skademelding. Rask respons på saken.
Rask behandlingstid fra skade ble meldt til utbetaling av skadesum ble utbetalt.
Alt gikk på skinner. Raskt svar og utmerket sevice. Hyggelig betjening.
Erfart at argument etter avslag blir vektlagt, og at et negativt svar har blitt positivt. Bra for meg, men tenker likevel på alle de som ikke orker å ta slike runder...