Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk problemer med skadedyr i huset som jeg fant ut av men seg åpnet opp veggen for å sette inn ny stoppekran. "Heldigvis" skal slike skader være "dekket" av forsikringen. Når du først starter en sak med de så kontakter de deg aldri tilbake og håper du heller bare forsvinner av deg selv. Først sa de at problemet var der før jeg tegnet forsikring med dem som er feil på flere punkter. Dette beklaget de etter jeg rettet dem. Så sendte de noen over for å se på skaden for så og aldri ta kontakt. Jeg ringte de igjen og denne gangen mente de at skadedyrene har vært der i minst 12 måneder og dekkes derfor ikke under "forsikringen". Problemet er at den eneste måten å se skaden på var å rive deler av kjøkkenet og åpne veggen bak. Lurer nå på hva poenget med denne forsikringen er :/
Stortsett veldig fornøyd med forsikringene mine. Men savner at dere ikke tar kontakt en gang i året! Dette kan dere bli bedre på:)
Dårlig saksbehandling, dobbel kommunikasjon, 10 uker behandlingstid. Kunderådgiver er hyggelige og sier selv de er underbemannet. Vi har vært i DNB i 15 år og var super fornøyde, frem til fremtind tok over. Får beskjed fra DNB at de dekker og ny kontra beskjed dager etter fra fremtind at de ikke dekker i 2 av 2 tilfeller. Saksbehandler har liten kunnskap om det de utaler seg om Vi henter inn nye tilbud fra andre selskap nå og kommer til å flytte alle våre forsikringer fra dette selskapet. Hus, biler, båt, henger, hest, hund. Aldri mer.
Hyggelig saksbehandler, god forklaring og god tilrettelegging
Alle mine forsikringer ligger i Sparebank 1, derav Fremtind. Super-fornøyd med behandling av saken min⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️!
Antar lekkasje i forbindelse med vvb er en "tradisjonell" sak og dere har rimelig oppdaterte rutiner for å saksbehandle dette. Saken er enda ikke ferdig utbetalt etter 4 måneder. Utallige telefoner til dere for progress og ferdigstillelse der dere lover at nå skal den prioriteres etterleves ikke. Total mangel på koordinering, total mangel på folk som tar telefon som kan ta beslutning, total mangel på oppdatering underveis.... Good luck in the future med å holde på kunder med slik kundebehandling. Hilsen LO Favør total kunde, men snart over i annet selskap for dette aktuelt å oppleve en gang til. Adjø!
Ryddig og hurtig behandling. Aldri blitt utsatt for mistenksomhet.