Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Opplevde skade i syden, tok en telefon til Fremtind, dem fikset alt på en fantastisk måte. Enkelt og bekymringsløst !
Effektivt skadeoppgjør, uten diskusjoner og med leiebil i reperasjonsperiode - selv om den ble lengre enn først antatt. Men å ringe til Fremtind er en kamp, bruk web, mail, chat... hva som helst annet - der er service upåklagelig :-)
Mistet bilnøkkel trengte bare en telefon samtale så var det ordnet
Vi har hatt noen saker og opplever veldig høy seriøsitet og god kundebehandling. I tillegg er det gode saksbehandlere som forstår oss.
Gode priser/ topp betjening. Trivelige lokaler og en utmerket service.
Verken lydhøre eller løsningsorienterte. Ble mottatt med dårlig kundebehandling og fikk ikke fornuftig eller utførlig beskrivelse av avslag. Telefonsamtale ble hurtig avsluttet. Vil absolutt ikke anbefale Fremtind.
Utrulig rask tilbakemelding og veldig lett å legg inn skade, helt super!